2014 m. rugpjūčio 21 d., ketvirtadienis

Rytiniai puslapiai

Beieškant savęs papuoliau pas labai įdomų ir motyvuojantį amerikietį, kuris propaguoja morning pages (tingiu ieškoti, įsiveskit į google), t.y kas rytą prisėdęs sukeverzoja 3 lapus teksto, kuris tik papuola į galvą, pasako jojo tai labai skatina kūrybiškumą ir atsiveria išminties klodai (na čia jau aš prikūriau). Taip pat jis veda idėjų dienoraštį, po 10 jų kasdien, bet apie tai kitą kart. Taigi, ta mintis, rašyti, mane visai sudomina, nes jau senokai apie tai svarstau, kaip išlaisvinu savo potencialą ir tampu žiauriai kūrybišku. Kažkodėl man atrodo, kad tašymas tai mano ;) Žodžiu, sėdu as kas rytą, pabudęs apie 5 ar panašiai, imu plunksną (tušinuką) ir lapą (2006 metų darbo kalendorių) ir kad imsiu rašyt, mintys kaip visada ryte, rašau, kad rašau, kad keistai jaučiiosi ir kad tai labai šaunu, na nei velnio (negeras žodis) tai nešaunu, po kokios 5 doemos rašymo ir savęs motyvubimo, žvilgčiojant į laikrodį. Rašymas man užėmė ne mažiau nei pusė valandos rytinio laiko, pabudęs 5, likusią dienos dalį vaikščioju tarsi girtas,nuspręndžiau, kad visa tai ne man ir man gaila to laiko, kurį galiu skirti skaitymui, savo pramogai ir galiausiai miegui, taigi patyriau pralaimėjimą, ir nuo šiol sau ramiai miegu ir princingai nejungiu žadintuvo. Gal kam pavyko, smagu būtų išgirsti įspūdžius.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą